Kajastused

Artiklid

Tööandja bränd ‒ praktiliselt praktikutelt
01.10.2022

INTERVJUU | Imagine\TBWA juht Sven Luka: „Ettevõtted ei peaks Ukraina sümboolikaga end siduma, sellest rääkima ega oma turunduses kasutama.“
06.04.2022

Sven Luka Ukraina sõja kasutamisest turunduses: „Kui teed head, siis ära pasunda sellest!“
01.04.2022

Tudengid kombivad piire: „Siin saab öelda, et laske loovus hulluks!“
07.12.2021

Eesti oma Super Bowl liigub pigem mööda turvalist rada
03.09.2021

Millal algavad jõulud tegelikult? Ilmselgelt liiga hilja!
01.09.2021

Kultuurivaldkonnas on tähtis publikut tunda
12.03.2021

Eesti 2020. aasta silmapaistvaimad turunduskampaaniad (osa II)
21.12.2020

Tallinna Lastehaigla reklaamid tõid vaataja mugavustsoonist välja
15.01.2020

TLÜ tudengid lõid Helme hobusevaraste sõnakõlksul põhinevaid meeme
02.10.2019

Projekt “Loovreklaam” viib tudengid koolipingist reaalsesse reklaamimaailma
10.09.2019

Kui soovid minu arvamust mõnel teemal, siis kirjuta sven.luka@luven.ee.


Podcastid

Kas tehisintellekt on uus turundustiimi liige?
Äripäeva raadio, 28.03.2023

Teabevara tund: tööandja valimine on nagu reisile minek: lähed sinna, kus sulle meeldib olla
Äripäeva raadio, 23.11.2022

Hommik. Reklaamiagentuuri Imagine loovjuht Sven Luka
Raadio2, 11.05.2022

Ukraina sõjast sai turunduskampaania
Miks me oleme idioodid, 11.04

Tallinna Ülikooli reklaamiõppejõud: ei pea tingimata olema veidrik, tähtis on avatus
Börsisupp, 22.06.2021

Sven Luka loovusest ja loovtööriistadest
TULI taskuhääling, 04.03.2021

E-kaubanduse areng ja tulevik: osa e-äri meediaeelarvest planeerige eksperimenteerimiseks
Äripäeva raadio, 25.02.2020

Soovid mind rääkima kutsuda? Kirjuta sven.luka@luven.ee.


Videod

EKSPERT EETRIS ⟩ Loovstrateeg Sven Luka «Kaosest ei sünni head reklaami»
03.05.2023

«Õhtu!» Vaatame üle, millised on rohkem kõneainet pakkunud telereklaamid Kuldmunal
11.05.2022

Kultuurikompass. Kuidas tunda oma publikut?
04.03.2021

Kui soovid mind mõnel teemal rääkima kutsuda, siis kirjuta sven.luka@luven.ee