Artiklid
Kaubamaja kevadkampaania valiti maailma parimaks kaubamajade reklaamkampaaniaks
18.09.2024
SUVI LOOVUSES | Sven Luka: tööle mõtlemist peab mõnikord sunniviisiliselt vaigistama
05.08.2024
Tööandja bränd ‒ praktiliselt praktikutelt
01.10.2022
Sven Luka Ukraina sõja kasutamisest turunduses: „Kui teed head, siis ära pasunda sellest!“
01.04.2022
Tudengid kombivad piire: „Siin saab öelda, et laske loovus hulluks!“
07.12.2021
Eesti oma Super Bowl liigub pigem mööda turvalist rada
03.09.2021
Millal algavad jõulud tegelikult? Ilmselgelt liiga hilja!
01.09.2021
Kultuurivaldkonnas on tähtis publikut tunda
12.03.2021
Eesti 2020. aasta silmapaistvaimad turunduskampaaniad (osa II)
21.12.2020
Tallinna Lastehaigla reklaamid tõid vaataja mugavustsoonist välja
15.01.2020
TLÜ tudengid lõid Helme hobusevaraste sõnakõlksul põhinevaid meeme
02.10.2019
Projekt “Loovreklaam” viib tudengid koolipingist reaalsesse reklaamimaailma
10.09.2019
Kui soovid minu arvamust mõnel teemal, siis kirjuta sven.luka@luven.ee.
Podcastid
Kas tehisintellekt on uus turundustiimi liige?
Äripäeva raadio, 28.03.2023
Teabevara tund: tööandja valimine on nagu reisile minek: lähed sinna, kus sulle meeldib olla
Äripäeva raadio, 23.11.2022
Hommik. Reklaamiagentuuri Imagine loovjuht Sven Luka
Raadio2, 11.05.2022
Ukraina sõjast sai turunduskampaania
Miks me oleme idioodid, 11.04
Tallinna Ülikooli reklaamiõppejõud: ei pea tingimata olema veidrik, tähtis on avatus
Börsisupp, 22.06.2021
Sven Luka loovusest ja loovtööriistadest
TULI taskuhääling, 04.03.2021
E-kaubanduse areng ja tulevik: osa e-äri meediaeelarvest planeerige eksperimenteerimiseks
Äripäeva raadio, 25.02.2020
Soovid mind rääkima kutsuda? Kirjuta sven.luka@luven.ee.
Videod
EKSPERT EETRIS ⟩ Loovstrateeg Sven Luka «Kaosest ei sünni head reklaami»
03.05.2023
«Õhtu!» Vaatame üle, millised on rohkem kõneainet pakkunud telereklaamid Kuldmunal
11.05.2022
Kultuurikompass. Kuidas tunda oma publikut?
04.03.2021
Kui soovid mind mõnel teemal rääkima kutsuda, siis kirjuta sven.luka@luven.ee